• ÇFARE NDODH ME SHERBIMIN ONLINE BANKING?

Siç edhe jeni informuar, shërbimi Internet Banking & Mobile Banking të Veneto Banka janë ndërprerë.

Për të përdorur shërbimin Internet Banking, duhet të paraqiteni pranë një Dege të Intesa Sanpaolo Bank Albania dhe të aplikoni duke firmosur një kontratë të re mbështetur në Kushtet e Punës së Intesa Sanpaolo Bank Albania.

Shërbimi Internet/Mobile i Intesa Sanpaolo Bank ofron shumë më tepër.

Ai ju lejon të konsultoni llogarinë(të) tuaj dhe informacionet e tjera bankare si dhe të kryeni veprime në kohë reale nëpërmjet internetit direkt nga kompjuteri apo celulari juaj në shtëpi apo në zyrë, 24 orë në ditë, 7 ditë në javë. Shërbimi Mobile Banking është falas.

 

Për informacion më të detajuar ju lutemi të lexoni Përgjigjet e Pyetjeve më të Shpeshta (FAQ në PDF) në lidhje me të gjitha llojet e shërbimeve bankare online ose kontaktoni direkt Call Center.

Për më shumë informacion lidhur me funksionimin e shërbimit të Online Banking, ju lutemi vizitoni  https://with.intesasanpaolobank.al/

PIKAT E KONTAKTIT

CALL CENTER: 0800 6000; +355 4 2276000; +355 692080903

Lista e Degeve ne Tirane(Link)

Lista e DegeveJashteTirane(Link)

Lista e ATM-ve(Link)(PDF)